wtorek, 28 marca 2017

Stefan Kraft

Witajcie!
dawno mnie tu nie było, trochę się tu pozmieniało... Moja nieobecność tutaj i na waszych blogach była spowodowana przede wszystkim brakiem czasu z powodu nauki.
Ale teraz postaram się nadrobić zaległości, a uwierzcie że jest całkiem sporo - do mojej kolekcji doszło dużo nowych kart i zdjęć z autografami, oraz kilka pamiątek od sportowców m.in. plastrony skoczków narciarskich.
Pozostańmy w świecie zimowych sportów, a konkretniej przy skokach narciarskich.
Tegoroczny sezon był bardzo długi, ale jednocześnie obfitował w sukcesy naszych Orłów. Pierwszy raz w historii zdobyliśmy Puchar Narodów, Kamil Stoch wygrał Turniej Czterech Skoczni, Piotr żyła zdobył brąz na Mistrzostwach Świata, a nasza drużyna nie schodziła z "pudła" we wszystkich konkursach drużynowych. Uważam, że zatrudnienie Stefana Horngachera to by świetny pomysł, który przyniósł dla nas wiele korzyści. Długo można byłoby się jeszcze rozwodzić nad sezonem 2016/2017 ale niestety goni mnie czas.
Dzisiaj przygotowałem dla Was autograf Stefana Krafta - Stefan zdominował ubiegły sezon, został dwukrotnym Mistrzem Olimpijskim a także zdobył Kryształową Kulę. Choć o to ostatnie trofeum walczył do końca z "naszym" Kamilem Stochem i walkę tą wygrał.
W tym miejscu pragnę pogratulować Stefanowi świetnego sezonu i tylu wyśmienitych występów, a także rekordu świata, który należy do niego od konkursu w Vikersund i wynosi 235.5m - niezła odległość, robiąca wrażenie.
Co do samego autografu, to złożony jest na karcie Manner. Podpis oczywiście jest oryginalny. Zdobyłem go wysyłając prośbę na facebooku do Manner, a było to początkiem skocznego sezonu. Na dzisiaj koniec, myślę że pojawię się tu jeszcze w tym tygodniu i wrzuce dla was jakiś ciekawy podpis.
Pozdrawiam!

Jak jeszcze czytacie bloga, to zostawcie po sobie komentarz, żebym wiedział, że mam dla kogo pisać :D


6 komentarzy: