poniedziałek, 13 maja 2013

Agnieszka Cyl

Elo!
Dzisiaj opisuję Wam autograf, od Agnieszki Cyl - polskiej biathlonistki, która wielokrotnie zdobywała złoto dla Polski. Od Pani Agnieszki otrzymałem zdjęcie i plastron (prosiłem o niego w liście), z dedykacją "specjalnie dla Dawida" . Autograf zdobyłem wypełniając formularz kontaktowy na oficjalnej stronie, następnie Pani Agnieszka odesłała mi adres na który mam wysłać list z prośbą wraz z kopertą zwrotną. Adresu tutaj nie podam, ponieważ jest to adres prywatny i zostałem poproszony, aby go nie udostępniać.
Na odpowiedź czekałem ok. 2 tygodnie, dosyć krótko, opłacało się.
3majcie się ciepło.
Poniżej zamieszczam fotkę plastronu i skan kartki. Sorry za jakość zdjęcia, ale komórką lepszego nie zrobi :D



BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA KAŻDY KOMENTARZ

Wypchanych Dawid.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz