poniedziałek, 8 września 2014

Czesław Lang - wymarzony.



Hejka, dzisiaj będzie notka na szybko, bo w tym roku zdaję egzamin w 3 gimnazjum i niestety mam dużo nauki. Postanowiłem, że nowe notki będę dodawał co sobotę (z pominięciem tej najbliższej).
Autograf, który dzisiaj Wam przedstawiam jest od Czesława Langa - legendy polskiego kolarstwa.
Zdobyłem go na Tour de Pologne, w Zakopanem. Stałem blisko miejsca, gdzie zawodnicy podpisywali listę startową, w pobliżu kręcił się także Pan Czesław. Wielokrotnie prosiłem go o podpis i w końcu podszedł :) Złożył autograf w moim notesie. Mam także zdjęcie z Panem Czesławem, z czego się bardzo cieszę.
Autograf zaliczam do wymarzonych.
Pozdrawiam i życzę udanego roku szkolnego:D
Dawid.

UWAGA! posiadam jeszcze mnóstwo niezidentyfikowanych podpisów kolarzy, jeśli ktoś chciałby mi pomóc w rozpoznawaniu (o co serdecznie proszę) proszę o kontakt na mojego maila: dawid_zbieracz@o2.pl

2 komentarze: